Expected downtime

maintenis.jpg

Hello guys, we are going to offline for few hours. We will move our whole site to another server which more powerful and fast network. We expect down time around 6-12 hours due to DNS propagation, thanks for your understanding.

If you have some questions, feel free to ask here, we will keep the blog open for comments.
We will start the operation at 1900 UTC +7.

みんなこんにちは、私たちは数時間オフラインにしようとしている。私たちは、別のサーバより強力かつ高速なネットワークに私たちのサイト全体が移動します。私達はあなたの理解のためのDNSの伝播に246〜12時間期限、おかげでダウンを期待しています。

あなたには、いくつかの質問がある場合は、ここにお気軽に私たちはコメントを開いたブログを維持します。
当社は、1900 UTC+7での動作を開始します。

Posting komen

Secre

Put your words here
Profile

raw09

Author:raw09
Welcome to Koleksi RAW Anime's blog! Feel free to comment and add this blog's link.

Category
Latest Blog
Latest comments
Friend request form

Link
Monthly archive
RSS
  • with latest comments