We ran out SSD diskspace!

Hi guys, sorry at the moment we ran out of SSD disk space. My bad that I was not notice at all. At the moment we have put an order for new storage. However, it may takes time before the new storage server ready. The release may get delayed because of this. Once the new storage up and attached, we will post the release soon!

こんにちはみんな、私たちはディスク容量のSSDを使い果たした時には申し訳ありません。私は全然気付かなかったことを私の悪いです。当時、私たちは、持っている可能性が年の新しいストレージの注文を。しかし、それは準備ができて月に新しいストレージサーバーの前に時間がかかります。リリースでは、このために遅れが出る可能性があります。新しいストレージ・アップおよび添付したら、我々はすぐにリリースを掲載する予定です!

Posting komen

Secre

Put your words here
Profile

raw09

Author:raw09
Welcome to Koleksi RAW Anime's blog! Feel free to comment and add this blog's link.

Category
Latest Blog
Latest comments
Friend request form

Link
Monthly archive
RSS
  • with latest comments