More diskspace to support with

Good day!

For anyone who loves this service and would like to keep the DDL server alive, kindly help me to donate some to our server. At the moment, we only use bitcoin for safe. Please note, every season anime we need to run about 200 GiB diskspace to keep the download server alive. Now we are utilized with up to 50 Mbps bandwidth and equipped with SSD disk for our new DDL server (yufa).

If you really loves our service and want to support us and save all more raws videos into our DDL server, please donate so we can help you to realise that.

---

このサービスを愛し、生きているDDLサーバーを維持したい人のために、親切に私たちのサーバーへのいくつかを寄付する私を助けて。現時点では、我々は唯一の安全のためにビットコインを使用します。 、私たちが生きているダウンロードサーバーを維持するためにディスク容量の約200ギガバイトを実行する必要があり、季節ごとのアニメに注意してください。今、私たちは、最大50 Mbpsの帯域幅で利用され、私たちの新しいDDLサーバ(Yufa)用のSSDディスクが装備されています。

あなたが本当に私たちのサービスを愛し、私たちをサポートし、弊社のサーバーにすべてのより多くのRAW DDLのビデオを保存したい場合は、私たちはあなたがそれを実感するのを助けることができる寄付してください。


1LBNKhzViKPSgG8xP6hpKh1Jeah2HCkxTm



Posting komen

Secre

Put your words here
Profile

raw09

Author:raw09
Welcome to Koleksi RAW Anime's blog! Feel free to comment and add this blog's link.

Category
Latest Blog
Latest comments
Friend request form

Link
Monthly archive
RSS
  • with latest comments