Delay Post

Hi guys, thank you still with us. I would like to inform you, these days I have been busy with my real life's work. I am unable to provide raw anime fast as I used before. At least I need 2 days or 3 days to update raw anime. Summary in a week, I will update 2 or 3 times. The released raw anime might be delayed because of this.

Please note, we do not have staff around, so it is a bit difficult for me to update this stuff alone @_@

Thank you for your understanding.

---
こんにちはみんなは、私たちと一緒にまだしていただきありがとうございます。私は私の本当の人生の仕事で忙しくしている、これらの日、あなたをお知らせしたいと思います。私が以前に使用し、高速として生のアニメを提供することができません。少なくとも私は生のアニメを更新するために、2日または3日が必要です。週の概要は、私が2または3回更新されます。リリース生のアニメは、このために遅れる場合がございます。

私たちは周りのスタッフを持っていない、注意してくださいので、私だけではこのようなものを更新することは少し難しいですしてください@ _@

ご理解をいただき、ありがとうございます。

Posting komen

Secre

Put your words here
Profile

raw09

Author:raw09
Welcome to Koleksi RAW Anime's blog! Feel free to comment and add this blog's link.

Category
Latest Blog
Latest comments
Friend request form

Link
Monthly archive
RSS
  • with latest comments